نمای مخزن فولادی
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن فولادی یکی از مخازن فلزی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است که از ورق فولادی ساخته شده است. قیمت آن بر اساس کالای مورد استفاده و لوازم جانبی مانند همزن برقی (موتور برقی)، مبدل حرارتی و ... تعیین می شود. مقایسه مزایا و معایب مخزن پلی اتیلن و مخزن استیل اینجا کلیک کنید.از مخازن استیل برای نگهداری مایعات استفاده می شود و بسته به تجهیزات و نوع فولاد و کیفیت جوش هایی که در ساخت آن استفاده می شود قیمت ها در ظرفیت های مشابه متفاوت است.

مخزن فولادی چیست؟

مخزن استیل یکی از انواع مخازن فلزی است که با استفاده از ورق استنلس استیل در گریدهای مختلف در اشکال مکعبی و استوانه ای (عمودی یا افقی) مانند تک جداره، دو جداره و سه جداره (فرایند مخزن) ساخته می شود. این مخازن از مواد بسیار بادوام ساخته شده و کاربرد اصلی مخازن فولادی در صنایع لبنی و شیر و حمل و نقل مواد شیمیایی می باشد.

نمای بیرونی مخزن فولادی

مخازن فولادی معمولاً به صورت استوانه ای ایستاده ساخته می شوند که بیشترین تیراژ محصول را شامل می شود.مخزن آب دات کام اما شکل هندسی این مخازن را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

سیلندر مکعبی و ریز مخروطی است

گروه صنعتی ناب بیوت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی مخازن فولادی کشور، علاوه بر اشکال هندسی فوق، قادر است این محصول را با هر گونه جزئیات و نقشه های درخواستی کارفرمایان محترم با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

انواع مخازن فولادی

این مخازن به دلیل کاربردهای متعدد دارای دسته بندی های مختلفی خواهند بود. در این متن سعی داریم جامع ترین طبقه بندی ممکن را در اختیار شما خواننده گرامی قرار دهیم. در طبقه بندی مخازن فولادی البرز مخزن می توان آنها را بر اساس تعداد دیواره و نوع ورق مورد استفاده طبقه بندی کرد.

تک جداره 304 ورق تک جداره 316

اساساً شرکت ناب مخازن فولادی را به شکل استوانه ای تولید می کند. در صورت تمایل خریدار امکان ساخت آن به هر شکل هندسی وجود دارد. اما طبیعتا هزینه های تولید در مخازن استوانه ای در مقایسه با انواع دیگر پایین است. همچنین مخزن افقی یا عمودی بر اساس نیاز مشتری می باشد. در برخی از کاربردها، یک موتور الکتریکی یا همزن مورد نیاز است.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: